غزلغزل، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

غزل کوچولو

امتحان کنید جالبه

1390/2/2 0:42
1,846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا این پستو گذاشتم امتحانش کنید جالبه.  

 

۱. روي لينك زير كليك كنيد.


۲. سپس روي عبارت "click me to get trippy" كليك كنيد. 



۳. به مركز صفحه مانیتور به مدت 30 ثانيه خيره شويد. آنگاه .....

 

۴. به دستي كه با آن موس را نگه داشته ايد نگاه كنيد بدون آنكه دست خود را حركت دهيد ......



http://www.neave.com/strobe

اگه دوست داشتید بهم بگید چی شد  





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

سارا
1 اردیبهشت 90 17:17
خیلی جالب بود احساس کردم دستم داره حرکت می کنه
مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 17:42
سلام خوبین وای من سرم گیج رفت و چشمم آب اومد اما خیلی جالب بود ههههههه
گل یاس
2 اردیبهشت 90 18:49
_____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒ __▒▓████████▓▓▒▒▒ __▓██████████▓▓▓▒▒____________▒▒▒ _▓██████████▓▓▓▓▓▒▒________▒▒▒▓▓▒▒▒ _▒▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_____▒▓██▓▓▓▓██▒ __▒▓██████████▓▓▓██▒▒__▒████▓▓▓▓▓██▓▒ ___▒▒▓███████████████████████▓▓▓████▓▒ ____▒▒▓▓████████████████████████████▓▒ _____▒▒▓▓████گــــــــــــــــروه گـــل یاس████████▓▒▒ _______▒▒▓███████████████████████▓▒ _________▒▓█████████████████████▓▒ __________▒▓███████████████████▓▒ ____________▓████████████████▓▒ _____________▒▓████████████▓▒ ______________▒▓██████████▓ _______________▒▓███████▓▒ ________________▒▓█████▓▒ _________________▒▓███▓ __________________▒██▓ ___________________▓▓_ دوست خوبم سلام گروه " گل یاس "جهت افزایش سطح علمی ایرانیان عزیز و ایجاد محیطی شاد،دل انگیز و سرگرم کننده برای شما دوستان شروع بکار کرده است. امیدواریم با ارسال مطالب زیبا و مفید به صورت گلچین بتوانیم خنده را بر روی لبهای شما جاری کرده و سطح معلومات شما را در همه زمینه ها بالا ببریم. لطفا برای همراهی بیشتر لینک گروه را در وبلاگ خود قرار دهید . برای این منظور میتوانید گروه گل یاس را لینک کنید . در صورت تمایل میتوانید به صورت پست گروه را به دوستان خود معرفی کنید. همــــــــــــــــــراهان همیشگی گل یاس منتظر حضور سبز شما در گروه هستیم.
نسترن
3 اردیبهشت 90 13:04
وای چه جالب بود. دستم عینهو خود تصویر مانیتور بزرگ وکوچیک شد.
سارا
3 اردیبهشت 90 20:23
سلام مرجان جون خوبی؟دخمل گلت چطوره؟


مرسی عزیزم.غزلم خوبه.بوووووووووووووس.
آبجی فهیمه
3 اردیبهشت 90 21:31
سلام:
جالب بود...انگاری دستم موجی شده بود
غزل جون خوبه؟؟؟؟از طرف من ببوسیدش.


مرسی عزیزم.حتما.
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 15:18
سلام خوبین ؟ بوسسسسس


مرسی مامان گیسو جونم.بوووووووووووووس
سارا
5 اردیبهشت 90 15:48
سلام خانمی خوبی؟چه خبرا؟کم پیدایی؟


مرسی عزیزم.
rahim
6 اردیبهشت 90 20:45
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با دنلود تصویری شهرام صولتی


ممنون از لطفتون.
مامان پانیذ
6 اردیبهشت 90 23:45
سلام
وووو . ممنون خیلی باحال بود . چه حسی داشتم ؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم
خواهر جان متاسفانه نمی تونم عکس پانیذ رو تو وبلاگش بزارم (یعنی پدرش به دلایلی مخالف) ببشقید
با اجازه ما هم شمارو لینک می کنیم
مامانی راستی یه اسپند دود کن . هزار ماشالا . ووی یهپعنی پانیذ هم اینجور خوردنی میشه ؟؟


فرزانه جون پانیذ خاله خودش گوله نمکه.
مامان هوراد
7 اردیبهشت 90 9:53
سلام
دخمل خوشک چطوره؟
راستش باحال بود ولی نمی تونم بگم چه جوری بود
بوس بوس
من و هوراد شما را خیلی دوست داریم
یعنی یک حس خیلی خوب داریم که نمی تونم بگم
برکت باشه



مرسی مامان هوراد جون.من وغزل هم شمارا خیلی دوست داریم بووووووووووووس.
فراموش شده
8 اردیبهشت 90 5:56
عالي بود سربزني خوشحال ميشم


ممنون از حضورتون عزیزم ادرستو اشتباه گذاشتی.





آبجی فهیمه
8 اردیبهشت 90 20:32
سلااااااااااااام: عقب موندین هااا...چرا آپ نمی شید؟؟؟ نمی خواین به ما سر بزنید.و....
گل یاس
8 اردیبهشت 90 22:59
ღ♥ღ منتظر حضور گرمت در *** گــروه گل یاس *** هستم ღ♥ღ آسمان وقف نگاهت گل من مانده ام چشم براهت گل من هر کجا هستی و باشی گویم که خدا پشت و پناهت گل من ღ♥ღ شرکت در نظر سنجی گروه گل یاس را فراموش نکنید ღ♥ღ
گل یاس
8 اردیبهشت 90 23:03
سلام
خوبین ؟
دخمل نازتون خوبه ؟
من تست کردم اما اتفاق خاصی نیفتاد!
موفق باشید


عزیزم دقت نکردی.
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 3:15
سلام عزیز دلم
بوسسسسسسسس


گل یاس
9 اردیبهشت 90 10:08
سلام آیدیتون رو از این به بعد چک کنید میل های گروه هر شب به دستتون میرسه . راستی به چی دقت نکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون از حضورتون .
سارا
10 اردیبهشت 90 10:06
سلام غزل جون ومامان گلش خوبین؟چرا آپ نمی کنی خانمی؟بوسسسسسس


مرسی عزیزم.بزودی اپ میکنیم.بووووووووس
زیبا مادر کوثر
10 اردیبهشت 90 17:06
عالی بود
دستم داشت میدرخشید


مرسی عزیزم.
گل یاس
10 اردیبهشت 90 23:14
عارفان علـم عاشـق می شوند / بهـترین مردم معلـم می شـوند عشق با دانش متمم می شود / هر که عاشق شد معلم می شود ************************************************** روز معلـــــــــم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــ
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 3:22



مرسی عزیزم.بووووس.
مامان شیما وحدیث
11 اردیبهشت 90 21:00
وای چشام هی آب میافتا د بعد که به دستم نگاه کردم ،دستم موج برداشت .
خیلی جالب بود .دوست داشتی به ماهم سربزن


سلام عزیزم.ادرستو اشتباه میزاری هر چی سرچ میکنم نمیاد.اسم وبتو برام بزار.بوووووووووووووس.
نسرین
17 اردیبهشت 90 9:09
من اولین باره به وبلاگت سر میز نم خانومی. الهی همیشه دختر ماهت سالم و سلامت باشه.... من دستم داشت کوچک بزرگ می شد....بامزه بود


سلام عزیزم.ممنون سر زدی.
سحر
26 اردیبهشت 90 0:29
سلام عزیزم. منامروز نظرت رو وبلاگم دیدم. خلاصه ببخشیدددددددد. جالب بود. انگار دستم حرکت میکرد. مثل موج
سعیده
11 خرداد 90 0:52
مرسی مرجان جونم واقعا ممنونم ازت که یه وبلاگ خوشگل یاد دادی بهم .دوست دارم خیلی زیاد .شوخی کردم جو گیر نشو


سعیده جونم قابلی نداشت.فکر نکن به خاطر تو بود فقط برای عزیز خاله بود.هههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل کوچولو می باشد