غزلغزل، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

غزل کوچولو

خرید مدرسه

1390/6/13 16:45
1,976 بازدید
اشتراک گذاری

امروز غزل جونم اول باید ازت عذر خواهی کنم اخه یه مدت سرم خیلی شلوغه زیاد وقت نمیکنم به وبت برسم عزیزم امیدوارم مامانو ببخشی.Hello Kitty emoticon

 

        niniweblog.com

دیروز با هم رفتیم خرید مدرسه وای عزیزم چه ذوقی داشتی چهار ساعت منو تو مغازه ها گردوندی تا چیزایی که واقعا دوس داری رو انتخاب کنی.

اول از همه یه جامدادی خرگوشی گرفتی.از شهر کتاب فقط یه سری مدادو مدادرنگیو ویه سری خرده ریز خریدی.کیف ودفتر رو چون زیاد عروسکی نبودن نپسندیدی.

بعدش رفتیم کتابفروشی که مورد علاقته اونجا دفترات وکیفتو انتخاب کردی به غیز از دفتر نقاشی ولیوانت .البته کیفتو انتخاب کردی ولی بازم گفتی بریم چند تا جای دیگه ببینیم بعد اگه نشد اینو برمیدارم.

خلاصه رفتیمو دفترو بقیه چیزاتو از جای دیگه برداشتی وکیفتو رو بگشتی هم اونجا گرفتی.

الهی قربونت برم بهت میگم:

خسته شدی؟

میگی:

نه مگه ادم وقتی میاد خرید مدرسه خسته میشه.niniweblog.com

کلی ذوق زده شدم با این حرفت اخه خودمم عاشق خرید مدرسه ام.

بعد که اومدیم خونه با وسایلت دوساعت سرگرم بودی بعد هم همشو جمع کردی بردی بالا خونه بابا هوشنگ که خاله مریمو بقیه ببین چه سلیقه ای داری.

امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم.برات ارزوی بهترینها رو دارم غزلکم .

           

پ .ن:غزل جونم زبان انگلیسی رو خیلی خوب داره پیش میره مربیش ازش حسابی راضیه.

رقص هیپ هاپ هم با اینه دو ماه که شروع کرده خوب کار میکنه .http://s2.picofile.com/file/7115760749/rave_girl.gifخیلی هم به هر دوتا علاقه نشون میده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان گیسو
13 شهریور 90 17:56
سلام عزیزم خوبی ؟ وای من عاشق خرید مدرسه ام یادش به خیر غزل عزیزم مبارکت باشه امیدوارم خرید دانشگاه انجام بدی عزیزم بوسسسسسس
گل یاس
13 شهریور 90 20:17
سلام به غزل و مامان گلش وای خرید مدرسه ....... یادش بخیر خوش به حالت غزل .. حتما کلی کیف کردی و کلی وسایل خوشگل خریدی ایشالا همشون مبارکت باشه و به سلامتی ازشون استفاده کنی و با دل خوش سال تحصیلی جدید رو شروع کنی و با موفقیت به اتمام برسونی و ایشالا یه روز خبر خرید دانشگاهت رو تو وبت بخونم برای غزل جون و مامان مهربونش آرزوی سلامتی و شادی و کامیابی دارم . ایشالا همیشه دلتون شاد باشه و در حال خرید باشید آمین . خدانگهدارتون باشه
سارا
13 شهریور 90 22:22
سلااااااام مرجان جون خوبي؟غزل جونم خوبه؟ واي فداش بشم منم مثل خودشم خريد مدرسمو انجام دادم و ديگه تموم شده ايشالله كه تو همه مراحل اين گل دختر موفق ميشه ببوووسش كلييييي زياااد
مامان آوا
14 شهریور 90 8:25
وای عزیزم منو بردی به مدرسه خیلی وبلاگتو دوست دارم دخیت تو سنیه که من کلی توش خاطرات خوب دارم هر وقت میام اینجا اون حال و هوا برام تازه میشه..... من هنوز هم خرید مدرسه رو دوست دارم و گاهی برای خودم مدادرنگی و پاکن می خرم
خاله هنگامه
15 شهریور 90 12:05


فداش بشممممم الهيييييييي عشقمههههههههههه


مـــــــــــرسیـــــــــ بـــــــــوســــــــ
مامان وانیا
16 شهریور 90 13:17
یهههههههههههه عاااااااااااااالمه بوس واسه دختر خوشگلی که میخواد بره مدرسه چه حس خوبی داره وقتی بچه ها بزرگ میشن انشالله دانشگاه رفتنش
مامان پانی
18 شهریور 90 12:21
سلام عزیزم.. خوش به حال غزل جون که رفته خرید مدرسه..نمیدونی که چقدر دلم برای اون روزا تنگ شده..ایشالا که همیشه موفق باشه
گل یاس
18 شهریور 90 14:17
دوست خوبم سلام یادت میاد ؟؟؟ بابا آب داد بابا نان داد تصمیم کبری حسنک کجایی روباه و زاغ . . . یادش بخیر.... یاد همه اون روزهای قشنگ بخیر ... اگر دوست داری تجدید خاطرات کنی در وب عاشقانه های گل یاس منتظرت هستم..
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 2:36
سلااااام عزیزم خوش به حالت غزل جون که داری خریدای مدرسه میکنی دلم واسه ی مدرسه رفتن تنگ شده یادش به خیر......
سحر
21 شهریور 90 9:38
وای غزل جونم ایشالا سال تحصیلی خوبی پیش رو داشته باشی و موفق باشی مامی مرجان خسته نباشی
سمانه
28 شهریور 90 16:17
سلام غزل جون. ایشالله مدرک دکترات رو هم بگیری عزیز.
مرجان جون ایشالله همیشه شاد باشی


مرسی عزیزم
ادرست ارور میده

مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 2:19



مامان پانی
2 مهر 90 12:12
سلام غزل جون..میبینم که فردا میری مدرسه..خیلی مواظب خودت باش...یه عالمه بوس واسه دختر زرنگ مدرسه...


مرسی عزیزم

سبا
3 مهر 90 21:39
ايشالا كه غزل جون سال تحصيلي خيلي خوبي رو داشته باشه براش آرزوي موفقيت ميكنم


مرسی عزیزم
سبا جونم من رمز وبتو اشتباها حذف کردمالان نمیتونم بیام پیشت
مامان زهرا نازنازی
4 مهر 90 11:27
سلام عزیزم ورودت به مدرسه مبارک باشه الهی دانشگاه رفتنت خوشگل خانوم (نشد توی پست بالا نظر بزارم)
ثمين
5 مهر 90 20:41
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
سارا
14 مهر 90 21:04
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم


سارا
16 مهر 90 22:42
غزل عزيزم کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل کوچولو می باشد