غزلغزل، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

غزل کوچولو

روز اول مدرسه

1390/7/3 19:22
2,274 بازدید
اشتراک گذاری

                             

امروز صبح غزل ساعت 7 خودش از خواب بیدار شد از ذوق مدرسه.حسابی سر حال بود وخوشحال از اینکه میخواد بره مدرسه.

بعد از خوردن صبحانه با من وبابا لباساشو پوشید وگلی که برای خانمش گرفته بود برداشت و تو حیاط خونه چند تا عکس انداخت وراه افتاد.

غزل

من وغزل رفتیم مدرسه اونجا بعد از دیدن دوستاش کلی خوشحال شد و بعد از مراسم صبح گاهی رفتن سر کلاساشون.

بعد از مدرسه هم وقتی اومد خیلی خوشحال وسر حال بود میگفت خیلی خوشحاله که دوباره مدرسه شروع شده.

اینم عکس غزل تو صف کلاس دوم 

اولین روز کلاس دوم

                                

   برای همه بچه هایی که امسال به مدرسه میرن اروزی موفقیت میکنم..همیشه موفق وپیروز باشید دوستای خوبم.

پسندها (1)

نظرات (23)

آزاده
5 مهر 90 18:19
ماشاا... دختر خانوم گلی داری خدا حفظش کنه امیدوارم موفق بشه و مامانشو سر بلند کنه
سحر
7 مهر 90 2:38
غزل جونم روزت مبارک
مامان پانی
7 مهر 90 9:49
سلام خاله جون...روزت مبارک.. هزارتا میبوسمت [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
مامان وانیا
9 مهر 90 10:07
وای که چه روزیه این اول مهر تبریک به غزل جون که یک سال بالاتر رفت و مامان غزل برای این دختر ناز
مامان هوراد
15 مهر 90 9:10
سلام عزیزم روز اول مدرسه مبارک باشه خاله جیگرت بشه اینقدر لباس مدرسه بهت میاد بوس بوس سال تحصیلی خوبی داشته باشی
مامان آوا
17 مهر 90 1:31
عزیزم انشالله سال خوب و پر از موفقیتی رو پیش رو داشته باشی
artin
17 مهر 90 23:59
salam. khoobid?
ghazal khanoomo beboosid. kheyli khoshkele.


سلام ارتین جان
مرسی از لطفت.
ادرست ارور میده
artin
18 مهر 90 22:56
salam . mamnoonam az lotfetoon azizam. ghazale azizamo beboosid. moshabehe in weblog va daghighan ba hamin adress to mihanblog daram mitoonid az oon estefade konid. mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. booooooooooosssssssss.


سلام
مرسی ارتین عزیز.
سارا
22 مهر 90 18:25
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا ؟چيكارا مي كني؟مي شه بياي پيشم؟حالم بده
مامان علي خوشتيپ
23 مهر 90 19:23
سلام عزيزم
قربون اون غزل خانوم برم كه اينقدر ناز و خانومه
غزل جون وبلاگ خودت كه خيلي خوشگل تره.دست مامان گل خودت درد نكنه


سلام عزیزم
ممنون از لطفت
هیــــــــــــلا
27 مهر 90 17:54
غزل خوشگله خیلی دوستت دارم هم تو هم مامانیو


خاله هیــــلاجونمممممم منم دوست دارم
سارا
28 مهر 90 13:12
دلم انجا میان کوه و دشت و صحبت غنچه خودم اینجا در این دنیای مسدودی که رازش را نمی دانم که رمزش را نمی خوانم یک شب با خاطراتت بودم ای زیباترین خاطره... کاش میان ذهن پر اشوب من که دل را از برای تو داده بودم مرا راهی بود و نشانی برای گم کرده راهم بود نگاهم را بخوان که دل را بر شط رود روشنی ببندیم نگاهم را بخوان جيگر اين خوشمزه برم من
mot mot
29 مهر 90 5:49
salam azizam

fadaye to dokhmale nazannnnnnn

marjann joon ghazal copieee khodete

omidvaram hamishe shad va salamat bashin



مرســـــی عزیزم

09364487929
29 مهر 90 17:02
گوچگ
هیــــــــــــلا
2 آبان 90 17:34
الهی قربونت برم غزل خالهههه امروز خیلی دلم گرفته اومدم وب تو حسین کلی دلم باز شدغزل جونم کلی خدارو شکر میکنم دوستایی مثل مامانی تو و سعیدهو الی و نگارو... دارم

هیلا جونمممم.
من وغزل هم دوست داریم هوارتا
مامان پارسا جون
3 آبان 90 17:32
چه دختر نازی زنده باشی گلم
سارا
5 آبان 90 14:42
سلام اميدوارم كه حالتون خوب باشه و كوچولوي نازتونم شاد باشه من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم سري بزنيد
علی خوشتیپ
6 دی 90 14:26
سلام هلیا جون
از کارمن دیدن کن و اگه خوشت اومد بهم رای بده
کدم 150 هست
بیا و خوشحالم کن.تا 9 دی بیشتر وقت نیست



سلام
اول شرمنده که دیر شده واسه رای دادن.دوم هم ببخشید هلیا کیه؟اشتباه کردید خوشتیپ کوچولو حداقل ببین کدوم وبو باز کردی

مامان بیتا
1 بهمن 90 20:08
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 6الي10 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
گروه بالی گل
2 بهمن 90 2:33
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
کیتکس
10 بهمن 90 18:39
منتظرتون هستیم
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 90 10:36
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی



مرسی عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل کوچولو می باشد