غزلغزل، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

غزل کوچولو

سیزده بدر

1390/1/12 17:59
767 بازدید
اشتراک گذاری

فردا سیزدهمه قرار بود با خالهای غزل ومامان وبابابزرگش بریم بیرون خوش بگذرونیم.

niniweblog.com

 ولی متاسفانه برای خالش یه کوچولو مشکل پیش اومد نمیتونه بیاد برنامه ماهم بهم خورد.  

اولش غزل ناراحت شد ولی بعد که باباش گفت هر کاری که قرار بود بیرون بکنیم حالا تو خونه انجامش میدیم حالش خوب شدوحالا قراره همه بیان خونه ما تا باهم باشیم.

niniweblog.com

غزل به همینشم راضیه .

niniweblog.com 

 

فردا به همتون خوش بگذره.

niniweblog.com









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

گل یاس
12 فروردین 90 18:02
مهربون همیشگی سلام ممنونم از حضور سبز شما . با مطلبی در رابطه با " خوشبختـــــــــــــــــــــــی " به روز هستم . امیدوارم از طولانی بودن مطلب خسته نشید و تا انتهای مطلب با من همراه باشید . راستی شما خوشبخت هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سودابه
12 فروردین 90 18:13
سلام برای غزل جون و مامانش سیزده بدر خوشی رو آرزو میکنم.
مامان فرشته
12 فروردین 90 19:08
سلام عزیزم امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره مخصوصاً فردا بوسسسسس
مامان زهرا نازنازی
12 فروردین 90 19:32
همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم.
نسترن
13 فروردین 90 0:01
سلام مامان مهربون. ما که امسال قرار شده تاظهر خونه باشیم بعدازظهر که یکمی خیابونا خلوت شدن بریم اطراف یه دوری بزنیم.الهی که به همه خوش بگذره


خوش بگذره بهتون.بوس.
گل یاس
13 فروردین 90 10:05
گفتمش بی تو چه باید کرد؟ عکس رخساره ی ماهش را داد.. گفتمش همدم شبهایم کو؟ تاری از زلف سیاهش را داد.. وقت رفتن همه را می بوسید به من از دور نگاهش را داد... یادگاری به همه دادو به من ... انتظارسر راهش داد..!!
گل یاس
13 فروردین 90 10:07
سلام ممنونم از حضورتون. در مورد لینک هرطور که صلاح میدونید عمل کنید فقط الان وبلاگ من با مشکل مواجه شده و هر چی وبهارو لینک میکنم فرداش همه حذف میشن وب شما هم که لینک شده بود حذف شده و دارم سعی میکنم مشکل برطرف بشه . موفق باشید
خاله ی غزل جوجو و عمو حسین
13 فروردین 90 21:14
سلاممم
تا از یه چیزی مطمئن نشدی نیا اینجا غیبت نکن حالا با چه رویی میخوای بیای و بنویسی که رفتیم ....خدا هیچکیو پیش دوستاش خجالت زده نکنه.آمیییییییننننننننن


قربون خاله و عمو برم که امروز به خاطر غزل اومدن رفتیم بیرون.

الان خستم شما نگران نباشین فردا همه چی رو برای دوستا توضیح میدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل کوچولو می باشد