غزلغزل، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

غزل کوچولو

بادکنک الکتریکی

1389/12/2 23:46
926 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز (جمعه)تولد غزل بود.قبل از تولد من و غزل و خاله غزل باهم اتاق و تزیین میکردیم. غزل با خالش بادکنکهارو باد میکردن .بادکنکهای متالیک بیشتر بودن .غزل مشغول باد کردن بادکنکها بود که به خالش گفت:هدیه من دارم از این بادکنکهای الکتریکی(متالیک) باد میکنم.خیلی با مزه گفت .

خیلی به غزل ودوستاش خوش گذشت. کلی رقصیدن وبازی کردن.کادوهای خوشگلی هم گرفت.

از من وباباش هم یه عروسک خیلی خوشگل گرفت . بعد عکساش رو هم میزارم.تابعد......................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیسا
30 بهمن 89 13:44
عزیزم تولدت مبارک
امیدوارم
همیشه دلت شادو لبت خندون باشه اینم یه گل از طرف آنیسا برای تولد غزل جان


انیسا جون ممنونم.یه عالمه بوس از طرف غزل برای شماعزیزم.
مامان فرشته
30 بهمن 89 15:25
مبارکههههههههههههه هوراااااااااااااااااااااا


مرسی عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل کوچولو می باشد