غزلغزل، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

غزل کوچولو

نظرات (6)

موشی خانومی
10 اسفند 89 20:18
ای جان خاله خوبی؟ این عکس هات دیده نمیشه اون پایینی هارو دیدم خیلی خوشگلی عزیزم ...پیش ما هم بیا


مرسی خاله .وقت کنم عکسامو درست میکنم.
سيد مهدي
11 اسفند 89 2:13
ارواح خاك رفتگانت اين جيگر رو از طرف من ببوس .خدا حفظش كنه پسر داشتم حتما عروس خودم ميشد .دختر دارم اسمشم زهراست راستي عكس دخترت هواسم رو پرت كرد.سلام .مامان غزال واقعا دختر گلت نازه من سيدم اما با اين وجود حتما اسفند براش دود كن سر بزني خوشحال ميشم.فعلا


مرسی اقا سید مهدی عزیز.شما لطف داری.
مامان فرشته
12 اسفند 89 12:30
سلام عزیزم ............ ای جانم چقدر ماه بود ماهتر شده عزیزم بوسسسسسسسس


سلام مامان فرشته.مرسی عزیزم به ما سرزدی.
lمامان ساراوسحر
12 اسفند 89 21:16
سلام خیلی زیباست خدا براتون حفظش کنه


سلام مامان سحروسارا .ممنون از لطفتون.
مامان آوا
13 اسفند 89 22:10
ماشالله غزل جون مبارک باشه ........ مامان غزل حسابی زحمت کشیدی دستت درد نکنه........کی می شه آوا هم بزرگ بشه


مامان زهرا نازنازی
14 اسفند 89 2:43
ماشاالله به این ملکه ی زیبایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل کوچولو می باشد