غزلغزل، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

غزل کوچولو

سبزه

1389/12/22 13:03
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که غزل متوجه شده که سال نو چیه ومردم برای چی بهارو جشن میگیرن هر سال موقع عید که میشه برای خودش یه ظرف انتخاب میکنه که سبزه برای خودش سبز کنه.

امسال هم یه ظرف از مامان لیلا(مامان بزرگ غزل)گرفت .ظرفش شکل گل بود که به چهار قسمت تقسیم شده،غزل قسمت وسط ظرف که شکل مثلث بود رو گندم ریخت تا سبز شه.سه قسمت دیگه رو هم با چیزایی که داشت به قول خودش تزیین کرد.

هرسال موقع ریختن گندم توی ظرف غزل ارزو میکنه.دختر کوچولو من امسال هم مثل سالهای قبل ارزو کرد اولین ارزوش برای باباش بود(به قول باباش دخترها همیشه هوای بابا شونو دارن).دومین ارزوش هم این بود که خاله هنگامه یه نی نی پسر بیاره ،خاله هدیه هم یه نی نی دختر.

از این ارزوهای غزل خیلی خوشحال شدم وامیدوارم که خدا هم صدای دختر ناز منو شنیده باشه.

اینم چند تا عکسای غزل نمک باباش

غزل وسبزه عید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان فرشته
21 اسفند 89 21:08
الهی خاله فداش بشه که بچم اینهمه با ذوق و سلیقه است ............. راستی غزل جون خیلی شبیه بچگی های لیلا فروهره نه ؟


مرسی مامان فرشته.اره همه میگن که شبیه شه.
مامان آنیسا
21 اسفند 89 22:12
سلام عزیزم امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید وغزل کوچولوهم به آرزوهاش تو سال جدید برسه من غزل جون رو به دوستهای آنیسا اضافه میکنم .ببوسش


مرسی مامان انیسا منو غزل هم برای شما سال خوبی رو ارزو میکنیم.
با اجازتون منم لینکتون میکنم.
فرزانه
22 اسفند 89 1:00
ممنون که به ما سر زدید ....الان آپیم .
چه دختر ناز و شیرینی ....راستی من عاشق اسم غزل هستم .اگه دختر داشته باشم میزارم غزل .


ممنون فرزانه جون.
شيرين
22 اسفند 89 10:07
سلام...ممنون كه وبم سر زدي.
بوووووووووووووس براي غزل كوچولو


مرسی عزیزم.
خاله ی غزل جوجو
22 اسفند 89 12:37
فدات بشم جوجوی من مرسی برام دعا کردی عااااااااااااشقتممممممم بوسسسسسسس


بوس از طرف غزل .
مامان آوا
22 اسفند 89 15:02
انشالله غزل جون همیشه به همه آرزوهاش برسه


ممنون مامان اوا .
مامان زهرا نازنازی
22 اسفند 89 17:06
قربون سبزه درست کردنت عزیزم

آفرین به شما و مامان هنرمندت

راستی

ماشاالله 1000ماشاالله خیلی ناز و خوشگلی


شما لطف دارید عزیزم.
مامان بردیا
23 اسفند 89 11:11
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااي چه دختمل خوشگلي


مرسی که به ما سرزدین مامان بردیا جون .شما لطف داری عزیزم.
مامان مريم
23 اسفند 89 14:51
سعید
23 اسفند 89 15:24
سلام دوست عزیز اگر مایل باشید تبادل لینک داشته باشیم
مادر
23 اسفند 89 19:10
سلام عزیزم ببخشین خیلی عجله دارم نتونستم کامل پستت و بخونم ولی خیلی خانوم شده غزل جون حنانه که از عید چیزی نمیدونه فقط میگه میاد ؟(بهار)

مرسی عزیزم.
afshin
23 اسفند 89 23:17
درود دوست گرام : سرودن و زمزمة " سرخی تو از من و زردی من از تو " مراسم قاشق زنی -- در این شب آنهائی که ندار بودند با بر سر انداختن پارچه ای بلند به درب منزل داراها رفته و با قاشق زنی کاسه ای میداند و آجیل و شیرینی میگرفتند بدون اینکه شناخته شوند و بین شکل , طبقه فقرا هم سال نو را با همراه آجیل و شیرینی آغاز میکردند بدون اینکه کسی متوجه این کمک به آنها شود . ----- جشن چهارشنبه سوری خجسته باد ------- هفت سین خودم را هم گذاشتم بيا پيشم گرامي ,, ** خداوند نگهدار ایران باد **
afshin
23 اسفند 89 23:17









مرسی اقا افشین .ممنون به ما سر زدین.
سعید
24 اسفند 89 11:07
سلام منم شما رو با غزل کوچولو لینک کردم


مامان فرشته
24 اسفند 89 15:50
سلام عزیزمممممممممم امشب خوش بگذره بوسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل کوچولو می باشد