غزلغزل، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

غزل کوچولو

اخرین روز سال

1389/12/29 7:44
697 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اخرین روز ساله.من وغزل و بابا ی غزل تقریبا همه کارامونو انجام دادیمو منتظریم که سال جدید با همه خوبیهاش بیاد.

ارزو میکنم که تو این سال جدید همه به ارزو هاشون برسن.اونایی که نی نی ندارن یه نی نی خوشمل بیاد تو دلشون ،اونایی که نی نی شون تو دلشونه به سلامتی نی نی شون به دنیا بیاد و اونایی که نی نی دارن نی نی شون سالم و توپول موپول باشه ودر اخر اونایی که هر مشکلی دارن گره از کارشون وا بشه...

من وغزل دیشب یه مقدار از کارای سفره هفت سین رو انجام دادیم.الان فقط درست کردن تخم مرغها مونده که اونم هر سال کار غزله  الان خوابه بیدار که شد مشغول این کار میشه.بچم اونقدر خوشحاله وذوق داره که نگو.هم به خاطر سال نو هم اینکه خیلی خوشحاله که بعد سال تحویل عازم شیرازیم .از چند روز پیش یه سری وسایلشو جمع کرده واسه مسافرتمون.

راستی یادم رفت اینو بگم :غزل از وقتی تعطیل شده فکر میکنه بعد تعطیلات نوروز میره کلاس دوم هر چی هم براش توضیح میدم قبول نمیکنه .دیگه نمیدونم بهش چی بگم.میگم بابا مث سالهای قبل که مهد وپیش دبستانی میرفتی بعد عید هم باید یه مدت میرفتی تا تابستون بیاد میگه نه امسال فرق میکنه.

دوستان خیلی خوشحالم که تونستم یه بار دیگه بیامو کنارتون باشم وبرای همتون که تا حالا با نظرهای خوبتون منو غزل و همراهی کردین ارزوی سالی خوش رو دارم.

سعی میکنم تا موقع تحویل سال یه بار دیگه بیامو عکسای دخملمو واسش بزارم تا اینم بشه یه برگ دیگه از خاطراتش.فعلا خدانگهدار همتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل کوچولو می باشد